در این دیداررئیس شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع)ضمن معرفی این مرکز به تشریح روند پذیرش، ترخیص، فرزندخواندگی و طرح میهمان پرداخت.
معصومه بختیاری افزود: تعامل خوب سازمان بهزیستی با دستگاه قضا در قالب طرح بهسرا سبب کاهش زمان اقامت فرزندان در این مجموعه شده است. رئیس شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) مهمترین دغدغه مندی خود و کارکنان این مرکز را کیفیت خدمت رسانی به کودکان به عنوان کسانی که کوچکترین دخل و تصرفی در وضعیت خود ندارند، عنوان نمود. وی اهتمام خیرین به عنوان بازوان شیرخوارگاه و تعامل سایر دستگاهها با این مجموعه و سایر مراکز بهزیستی را یکی از عوامل مهم و کلیدی در جهت بهبود کیفیت خدمت رسانی به جامعه هدف دانست.
اعضای شورای اجتماعی محلات نیز طرح هایی را برای بهبود تبلیغ و معرفی شیرخوارگاه به ساکنین محله به عنوان همسایگان این مکان عنوان نموده و ظرفیت مردمی محله و مساجد و بسیج را مستعد کمک های خیرخواهانه برای این مرکز و سایر مراکز نگهداری دانستند.
در پایان نیز پیشنهادات اعضای شورای اجتماعی محله در قالب طرح های اجرایی و مشارکتی در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) مورد بررسی قرار گرفت.