1402/11/03 20:35:24
دیدار دوستانه اعضای مرکز وکلا با شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع)

همزمان با میلاد حضرت علی اصغر(ع) و امام جواد(ع)، آقای حضرتی رئیس مرکز وکلای خراسان رضوی با همراهی خانم نیک فرجام رئیس کمیسیون معاضدت و وکالت تسخیری، زمانیان رئیس کمیسیون صلح و سازش، دکتر شهریاری رئیس روابط عمومی، مهدیان رئیس کمیسیون نقل وانتقالات و خریدار رئیس کمیسیون صلح و سازش با همراهی جمعی از وکلای مرکز وکلای خراسان رضوی ضمن حضور در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) با معصومه بختیاری رئیس شیرخوارگاه دیدار نمودند.

در این دیدار معصومه بختیاری ضمن تشریح فرایند فرزندخواندگی، طرح میهمان، نحوه پذیرش و ترخیص کودکان و فرآیندهای پس از ترخیص پرداخت. رئیس شیرخوارگاه مهمترین دغدغه کارکنان و مربیان در این مجموعه را تلاش در جهت بالابردن کیفیت خدمت رسانی به کودکان و ایجاد محیطی سالم برای پرورش و رشد همه جانبه فرزندان مقیم در این مرکز دانست.

 رئیس مرکز وکلای خراسان رضوی ضمن تبریک ولادت حضرت علی اصغر(ع) با بیان جمله "ما در کنار همه کسانی هستیم که کار خیری را در قالب حقوق عامه انجام می دهند" بزرگترین دغدغه کنونی کانون وکلا را بحث حقوق عامه عنوان نمود و همکاری با مرکز شوق زندگی در راستای کمک به جامعه هدف بهزیستی(اعم از بی سرپرست و بدسرپرست) در قالب وگیل معاضدتی، وکیل تسخیری و پیگیری امور کسانی که صغیر محسوب می گردند به صورت خیررخواهانه و داوطلبانه و از سر شوق و ارادت را از افتخارات این مجموعه دانست.

حضرتی در ادامه خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی را وظیفه ای انسانی و اجتماعی دانست که اعضای مرکز وکلا آن را از سر شوق و ارادت به صورت خالصانه انجام می دهندو آمادگی مرکز وکلا را برای مشورت حقوقی جهت حمایت از حقوق افراد تحت پوشش این مرکز نیز اعلام نمود.

در پایان این دیدار که در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار گردید، اعضای کانون وکلا با تقدیم گل از زحمات کارکنان این مرکز تقدیر و با تقدیم هدایا، با کودکان این مجموعه از نزدیک دیدار نمودند.

 

 

کد خبر 80
لینک کوتاه

برچسب ها



اخبار مرتبط

نظر شما

تعداد بازدید 396

آخرین فعالیت ها

عکس اصلی